پاسداشت روز جهانی قدس در منطقه ۴ 

شهردار منطقه ۴ از برنامه های روزجهانی قدس در محلات بیست گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، " علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان گفت :به منظور گرامیداشت روز قدس و همدردی با فلسطین مظلوم برنامه های فرهنگی مختلفی با عنوان " جهاد تبیین" از ۲۲ فروردین الی ۲۵ ماه جاری در محلات بیست گانه منطقه ۴ اجرا می شود.
او در ادامه به این برنامه ها اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در پنج عنوان فضاسازی محیطی، تولید محتوا، پخش فیلم مستند، جهاد تبیین و شب شعر مقاومت به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه  و مشارکت سرای محلات در سراهای محلات و مساجد منتخب اجرا می گردد.  
شهردار منطقه ۴ به برگزاری جلسات روشنگری در مساجد اشاره کرد و افزود : در برنامه جهاد تببین، جلسات روشنگری با محوریت فلسطین، قدس در مساجد منتخب برگزار خواهد شد.  
کمالی زاده از برگزاری شب شعر مقاومت در سرای محله مهران در حمایت از مردم فلسطین خبر داد و به پخش فیلم مستند با موضوع فلسطین، قدس و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرای محلات نواحی ۹ گانه اشاره کرد.  
شایان ذکر است ساخت کلیپ، پادکست و موشن گرافیک با محوریت فلسطین محور جهان اسلام و قدس در آستانه آزادی از دیگر برنامه هایی است که شهردار منطقه ۴ به آن اشاره کرد و افزود : محتواهای متناسب با روز قدس پس از تولید در فضاهای مجازی سرای محلات و کانال های نواحی منتشر می شوند.
علی اصغر کمالی زاده در پایان گفت: روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به موضوع مهم جهان اسلام تبدیل شده  و گرامیداشت این روز بزرگ از وظایف مجموعه شهرداری منطقه ۴ است.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 34747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =