تصادف در بزرگراه آزادگان یک کشته بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۰:۲۲ بامداد امروز یک مورد تصادف خودروی پژو پرشیا در بزرگراه آزادگان گزارش شد که منجر به کشته شدن یک جوان ۲۳ ساله شد.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۲۲ دقیقه بامداد امروز یک مورد تصادف در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب_ابتدای ورودی خیابان شهید رجایی به سمت شمال اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می شوند و به محض رسیدن مشاهده می کنند، یک دستگاه پژو پرشیا به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و ظاهرا در ابتدا با یک دستگاه خودرو وانت باری برخوردی داشته و بعد از آن با گاردیل کناری برخورد کرده و سپس با دیوار بتنی کنار بزرگراه برخورد داشته، به گونه ای که قسمت جلو و موتور خودروی پرشیا به شدت خسارت دیده بود.

وی افزود: چگونگی تصادف، مسئله تخصصی است که توسط کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

ملکی تصریح کرد: زمانی که همکاران به محل حادثه رسیدند، به یک خانم حدودا ۲۰ ساله کمک و از خودرو خارج کردند مصدومیت شدید داشت، اما خوشبختانه زنده بود و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: یک آقای حدودا ۲۳ ساله هم داخل خودرو محبوس شده بود که ایربگ های خودرو عمل کرده بود اما آسیب های زیادی این فرد دیده بود و هنگامی که این فرد را از خودرو خارج کرده بودند، به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: محل تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۱:۱۸ دقیقه، عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 34786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =