جلسه هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورا پیرامون وضعیت شرکت کنترل ترافیک

جلسه هم‌اندیشی شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران درخصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز- یکشنبه ۲۷ فروردین ماه۱۴۰۲- پیش از برگزاری یکصد و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، جلسه هم‌اندیشی علیرضا زاکانی شهر تهران و اعضای شورا درباره واگذاری برخی مسئولیت‌های شرکت کنترل ترافیک شهر تهران به مؤسسه رایانه شهر در حال برگزاری است.

گفتنی است در جلسه یکصد و سی و نهم شورا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود، وضعیت این شرکت را تشریح کرد و خواستار برگزاری جلسه هم‌اندیشی جهت تعیین تکلیف وضعیت شرکت کنترل ترافیک شد.

همانطور که مهدی چمران رئیس شورا و علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه پیشین شورا در جمع خبرنگاران اعلام کرده بودند که این موضوع در جلسه‌ای با حضور شهردار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، امروز زاکانی و اعضای شورا در حال بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک هستند.

گفتنی است، صحن علنی شورا به دلیل برگزاری جلسه هم‌اندیشی تا این لحظه ۹:۳۲ برگزار نشده و در حال حاضر از ۲۱ عضو شورا؛ حبیب کاشانی، مهدی پیرهادی، سید احمد علوی، نرگس معدنی‌پور، نرجس سلیمانی، زهرا شمس‌احسان و سوده نجفی که در جلسه هم‌اندیشی حاضر نشده‌اند، در صحن حضور دارند.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد خبر: 34844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =