راه اندازی دفاتر ستاد عتبات در مناطق ۲۲ گانه تهران

دومین نشست ستاد عتبات عالیات شهرداری تهران با حضور سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران و علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و مسعود اسماعیل بیگی جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات استان تهران و جمعی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق، علیرضا جاوید هدف از ارائه کمک‌های مومنأنه خیرین شهر به ستاد بازسازی عتبات را توفیق و برکتی مضاعف برای شهروندان تهرانی دانست و تأکید کرد؛ همه این کمک‌ها در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی باتوجه به ایام مبارک ماه رمضان در پیشگاه پروردگار برکتی مضاعف را در پی خواهد داشت.

سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران افزود: راه اندازی دفاتر ستاد بازسازی عتبات در مناطق ۲۲ گانه کمک شایانی به پیشبرد اهداف این ستاد با همکاری کارکنان شهرداری تهران و مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش؛ شهرداران مناطق ۲۲ گانه به تشریح و ارائه گزارشی از عملکرد مناطق در حوزه ترویج مشارکت‌های اجتماعی برای پیشبرد حداکثری اهداف این ستاد پرداختند و از فعالیت برخی مناطق پیش رو در این راستا تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 34881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =