ایمن سازی پل‌های عابر پیاده جنوب شرق تهران

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از انجام عملیات ایمن سازی پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه باب الرضای تهران در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی درخصوص ایمن‌سازی پل‌های عابرپیاده گفت: نواقص پل‌های عابر پیاده توسط بازدیدهای میدانی کارشناسان نواحی و اداره زیباسازی و نیز پیام‌های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شناسایی شد و عملیات ایمن سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی؛ در این راستا ایمن سازی ۷ پل غیر مکانیزه  شامل نصب ۸۰ متر طول نرده‌های سرقت شده در قسمت عرشه و پله‌های پل های واقع  در بزرگراه امام رضا(ع) بعد از گردنیه تنباکویی، بزرگراه های بعثت، آزادگان و بسیج انجام شد.

صدیقی با اشاره به اهمیت پل‌های عابر پیاده جنوب شرق تهران افزود: با توجه به بار ترافیکی بالا در مسیرهای این منطقه و تردد خودروهای سنگین ایمنی پل‌های عابر پیاده در این محدوده برای بهره مندی شهروندان از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه همچنین بر ضرورت استفاده از پل‌های ایمنی برای پیشگیری از حوادث رانندگی و حفظ سلامتی رانندگان و عابران پیاده تاکید کرد و گفت: عملیات ایمن سازی پل‌های عابر پیاده ناحیه دو از این هفته آغاز می شود.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 34925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =