طرح احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان فیروزآبادی اجرایی خواهد شد

شهردار منطقه ۲۰ در دیدار با رئیس بیمارستان فیروزآبادی ضمن بازدید از بخش های مختلف و مسجد بیمارستان، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، طرح احداث پارکینگ طبقاتی در بیمارستان فیروز آبادی، اجرا می شود.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به مشکلات موجود در تردد و پارک خودروی مراجعین و لزوم تامین پارکینگ خودرو، با همکاری شهرداری منطقه احداث پارکینگ طبقاتی در داخل محوطه بیمارستان در دستور کار قرار گرفته است.

ناظم رضوی افزود: با توجه به نیاز شهروندان، به منظور ارائه خدمات بهتر دندانپزشکی به شهروندان در بخشی از این بیمارستان ساختمان جدید ویژه خدمات دندانپزشکی احداث می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداشت ساختمان قدیمی کلاه فرنگی در داخل بیمارستان از تبدیل این ساختمان به موزه و کتابخانه برای استفاده عموم مردم خبر داد.

شهردار منطقه اظهار داشت: به منظور افزایش زیبایی بصری محوطه داخلی ساختمان بیمارستان، نگهداشت فضای سبز در دستور کار قرار می گیرد.  

در این دیدار رئیس بیمارستان فیروز آبادی، نماینده اوقاف و امور خیریه شهرری، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، رئیس املاک و مستغلات و شهردار ناحیه ۲ حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 34935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =