شهرهای بزرگ نیازمند تزریق روحیه و نشاط بصری هستند

شیوا خوشبخت‌نژاد دارای کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران که در بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی بهارستان ۱۴۰۲ مشارکت داشته، با تاکید بر این که آثار شاد در سطح شهر، حال خوب را به مردم تزریق می‌کند، گفت: همه هنرمندان امسال آثار شادتری ارائه دادند تا حال خوب به شهر منتقل شود. چرا که به باورمن شهرهای بزرگ نیازمند تزریق روحیه، نشاط بصری و روانی هستند.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، شیوا خوشبخت‌نژاد که چند سالی است با سازمان زیباسازی همکاری دارد در مورد طرح خود در هشتمین سالانه بهارستان گفت: سعی کردم از رنگ‌های شاد و بهاری استفاده کنم تا حال مردم با دیدن این اثر خوب شود. به نظر من مردم نیاز به روحیه و نشاط بصری دارند تا بتوانند آرامش و شادی روانی را در شهر تجربه کنند.

خوشبخت نژاد در خصوص تاثیر المان‌هایی همانند تخم‌مرغ‌های نوروزی در زیباسازی فضای شهری افزود: در تهران شلوغی و ناهماهنگی زیادی به چشم می‌خورد و به نظرم ارائه المان‌هایی از این دست، بسیار اثربخش است چرا که موجب می‌شود تا مردم روزهای آغازین سال را با خوبی و حال خوب شروع کنند.

وی افزود: امسال در بین کارهای مختلف طرح گل را زیاد دیدم و به طور کلی به نظر من امسال آثار خیلی شادتر بودند و فضای جذاب‌تری داشتند و طبعا به دلیل همین شادتر بودن مردم خیلی جذب آنها می‌شوند.

وی واکنش مردم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازخورد خوبی را مدام از مردم دریافت می‌کردیم همین که به سراغ‌مان می‌آمدند و با اثر عکس می‌گرفتند و سوال می‌کردند به نظرم نشان‌دهنده توجه آنها به کار ما بود و این زیباترین لحظه کار کردن برای ما در فضاهای شهری است.

گفتنی است؛ به رسم سالانه فعالیت‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران که همزمان با ایام نوروز به استقبال فصل بهار می‌رود، امسال نیز هشتمین سالانه هنرهای شهری تهران در بخش تخم مرغ های نوروزی ۱۴۰۲ در سه کارگاه پلازای شهدای هتم تیر، پارک شهر و بلوار کشاورز با رنگ آمیزی ۴۲۰ تخم مرغ نوروزی برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 34942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =