تقدیر مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری تهران از همکاری واحدهای بین‌بخشی

اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به صدور به‌هنگام احکام افزایش و پرداخت حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۲ کلیه کارکنان شهرداری تهران گفت: این مهم با همکاری و تشریک‌مساعی کامل واحدهای درگیر اعم از هیأت مرکزی گزینش، سازمان‌های بسیج مستضعفین و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره‌کل امور مالی و اموال و مرکز نوسازی و تحول اداری محقق شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی، شاخص مدیریت زمان در پیشبرد اهداف و اولویت‌های ده‌گانه حوزه سرمایه انسانی را امری ضروری برشمرد و گفت: با توجه به مقوله افزایش حقوق و دستمزد، صدور به‌هنگام احکام تمامی کارکنان شهرداری تهران که از وظایف اصلی این حوزه به شمار می‌آید، پس از ابلاغ مصوبات مربوط به ضریب افزایش حقوق ۱۴۰۲، طبق برنامه‌ای مدون و دقیق در سال جدید کلید خورد.

وی در ادامه افزود: این مهم با همکاری و تشریک‌مساعی کامل واحدهای درگیر اعم از هیأت مرکزی گزینش، سازمان‌های بسیج مستضعفین و فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره‌کل امور مالی و اموال و مرکز نوسازی و تحول اداری محقق شد.

مردانی از واحدهای درگیر در انجام به‌موقع این امر تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: با وجود چالش‌های گوناگون، با هماهنگی‌های بین‌بخشی و به همت شبانه‌روزی همکاران در اداره‌کل، ۵۵۵۵۳ حکم به‌صورت گروهی در بازه زمانی محدود برای کارکنان شهرداری تهران با انواع رابطه استخدامی صادر شد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی تصریح کرد: از این‌رو در اقدامی به‌هنگام و بی‌سابقه حقوق فروردین‌ماه کلیه همکاران گرامی بر اساس احکام جدید پرداخت می‌شود.

مردانی در ادامه ارتقای سطح مؤلفه‌های رضایت شغلی، هویت سازمانی و شغلی، حمایت از معیشت همکاران در شرایط اقتصادی موجود، جلوگیری از دوباره‌کاری‌های ناشی از محاسبات و اصلاحیه‌های معوقه‌های پرداختی حقوق و دستمزد کارکنان، جلوگیری از تحمیل جرائم سنگین توسط سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کارکنان تابع قانون کار و  بهبود سطح مؤلفه‌های برندینگ سرمایه انسانی را بخشی از مزایای صدور به‌هنگام احکام افزایشِ سال جاری دانست.

وی افزود: امیدوارم با اقدامات به‌موقع  و به‌هنگام بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در حوزه سرمایه انسانی و ارایه خدمات بهینه به کارکنان خدوم برداریم و شاهد افزایش سطح رضایت‌مندی همکاران گرامی در خانواده بزرگ شهرداری پایتخت باشیم.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 34975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =