امام زاده پنج تن لویزان میزبان بهار اولی‌ها شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از برپایی سفره بزرگ افطاری ویژه ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان منطقه ۴در امام زاده پنج تن لویزان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " اسمعیل قضاتلو" با اعلام خبر اجرای برنامه بهار اولی‌ها گفت: "جشن بهار اولی‌ها "ویژه پسران روزه اولی بهانه ای است برای تکریم نوجوانانی که برای اولین بار با روزه داری در این ماه مبارک به خدای خود نزدیک شده و اعلام بندگی کردند.

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: این جشن به همت اداره آموزش‌های شهروندی و با حضور ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس پسرانه منطقه ۴، مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران و مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ در امام زاده پنج تن لویزان برگزار شد.

او در ادامه به تشریح‌های جشن روزه اولی‌ها پرداخت و گفت: مراسم جشن با اجرای گروه تواشیح، تئاتر، همخوانی سرود سلام فرمانده، مداحی، شعرخوانی و سخنرانی برگزار و با فرا رسیدن زمان افطار پس از اقامه نماز جماعت پذیرایی به صورت توزیع افطاری و شام اجرا شد.

قضاتلو افزود: برپایی غرفه گردشگری شامل نمایشگاه عکس‌های گردشگری، ثبت نام برای تورهای تهرانگردی و توزیع بسته‌های گردشگری و اهدای کیف‌های نماز به دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این شب خاطره انگیز بود.

 انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 34991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =