اجرای برنامه‌های سلامت محور با  ارائه خدمات به ۵ هزار شهروند منطقه ۱۹

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با هدف توجه به سلامت شهروندی بیش از ۵۰ برنامه سلامت محور با  ارائه خدمات به ۵ هزار شهروند منطقه ۱۹ در مساجد، حسینیه ها و امام زادگان  ارائه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت ارتقای آگاهی روزه داران با مباحث حفظ سلامت در ایام ماه رمضان افزود: به همین منظور اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام به تدارک بیش از ۵۰ برنامه سلامت محور  وکلاس های آموزشی با عناوین  اصول تغذیه صحیح در ماه رمضان، کنترل دیابت در این ایام، اصول صحیح روزه داری برای سالمندان، تغذیه صحیح در روزه داری، آشنایی و پیش گیری از بیماری های گوارشی در ماه رمضان برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: برگزاری کلاس آموزشی مشاوره تغذیه، روانشناسی و سلامت روان، شناسایی مواد قندی در سفره افطار، توزیع ۲ هزار بروشور و کتابچه آموزشی سلامت محور از دیگر برنامه های اداره سلامت در ماه رمضان است.

ضمن اینکه در راستای حفظ محیط زیست در کنار آموزش های سلامت محور آموزش تفکیک پسماند از مبداء اجرا و کیسه‌های ویژه جمع آوری پسماند خشک در بین نمازگزاران توزیع شد.

به گفته فرهادی این کلاس‌ها در ماه مبارک رمضان همه روزه در خانه‌های سلامت، سرای محلات و مساجد منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 35003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =