اجتماع نوجوانان منطقه ۸ در جشن بهار اولی‌ها

برای اولین بار ۱۰۰۰ نوجوان روزه‌ اولی منطقه۸ تهران، بهار بندگی را در بزرگترین بوستان این منطقه لبیک گفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با بیان اینکه شهرداری منطقه این مراسم را با هدف تشویق و شکرانه یک ماه بندگی برای نوجوانانی که امسال توفیق روزه‌داری را همزمان با رسیدن به سن تکلیف کسب کردند، برگزار کرد؛ گفت: دانش آموزان پسر سطح منطقه و اعضای کانون نوجوانان محلات که در تعامل با اداره آموزش شهروندی هستند، در این جشن حضور داشتند.

در این مراسم معنوی، نوجوانان منطقه۸، اولین بهار بندگی و قیام به عبادت الهی خود را در کنار اشعار صابر خراسانی، سخنرانی حجت الاسلام محمد برمایی و مدح اهل بیت(س)‌با نوای روح الله بهمنی و همچنین اجرا گروه‌ سرود تلویزیونی نجم‌الثاقب،گروه سرود شهید اسلام پناه از محله کرمان و همخوانی سرود "روزه‌ اولی‌" با صدای محمد حسین پویانفر در باغ موزه مینیاتور جشن گرفتند.

شهردار منطقه۸ در مراسم بزرگ بهار اولی ها که برای پسران پایه هشتم محلات ۱۳گانه برپا شد، بعد از تبریک توفیق یک ماه روزه‌داری تصریح کرد: دورهمی دانش‌آموزان در شامگاه روز بیست‌وششم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ با همکاری آموزش و پرورش منطقه بوده است.

وی ادامه داد: باغ موزه مینیاتور منطقه۸ تهران با مساحت ۳۰ هزار متر ظرفیت شهری مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی، ملی و مناسبتی دارد که در سال جدید، با اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوع از ظرفیت‌های این بوستان بهره‌برداری شده است.

همچنین این مراسم با سخنرانی کارشناس علوم دینی و مذهبی، مداحی، اجرای گروه تواشیح، همخوانی سرود و استیج شاد برای روزه‌اولی‌ها آغاز و بعد از اقامه نماز جماعت و مراسم افطار به پایان رسید.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 35021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =