آمادگی مدیریت شهری منطقه ۲۰  در برپایی نماز عید سعید فطر

شهردار منطقه ۲۰ از آمادگی مدیریت شهری این منطقه برای خدمات رسانی به نمازگزاران و برگزاری نماز عید سعید فطر در فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مساجد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر، گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به حرم انجام شده است.

 ناظم رضوی گفت: به همین مناسبت فضاسازی محیطی با اکران پیام‌های تبریک در تلویزیون‌های شهری و در موقعیت‌های تبلیغات محیطی و نصب آذین بندی با پارچه‌های ریسه ای و نوری، المانهای نوری و حجمی، پرچم های رنگی در میادین، معابر و بزرگراه‌ها انجام شده است.

او با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در روز عید سعید فطر اظهار داشت: علاوه بر حرکت کاروان خودروهای صوت در سطح منطقه، نماز عید فطر در تعدادی از خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، داخل بوستان جانبازان، در خیابان شهید غیوری و برای اولین بار در مقبره شهید گمنام بوستان ام البنین با اجرای گروه‌های همخوانی برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ادامه داد: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 35032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =