تشرف بیش از ۳۰۰۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران به مشهد مقدس/ افزایش دو برابری اعزام‌ها در سال جاری

بنی‌حسن گفت: از تشرف بیش از ۳۰۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان به مشهد مقدس در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، یکی از اقدامات مهم این دوره از مدیریت شهری در راستای ارتقاء سطح رفاه کارکنان را رونمایی از بسته خرسند ساز عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ رفاهی از آبان ماه سال جاری در قالب ۱۰ محور اصلی و ۱۲ محور ثانویه به انضمام مکمل های تسهیل ساز در شهرداری تهران درحال اجرا است.

وی با اشاره به اعلام اولویت‌های تشرف به مشهد مقدس افزود: با تلاش جهادی خادمین اداره کل رفاه تا پایان سال گذشته بیش از ۱۳۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان به مشهد مقدس مشرف شدند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ۴۶۷۵ را مرتبط با اولویت‌های اول تا سی ام‌ محور زوار بسته خرسند ساز عنوان کرد و گفت: در حدود ۹ هزار نفر دیگر نیز از ابتدای سال گذشته تا پیش از رونمایی از بسته خرسند ساز از این سفر سیاحتی و زیارتی برخوردار شده اند.

بنی حسن با بیان اینکه ۱۰۰ اولویت نخست بسته خرسند ساز می‌توانند از ۲۸ فروردین ماه با مراجعه به سامانه میزکار ثبت نام خود را جهت تشرف به مشهد مقدس قطعی کنند اظهارداشت: براساس برنامه ریزی صورت پذیرفته نخستین گروه ۳۰۰ نفره از کارکنان پنجم اردیبهشت ماه به مشهد مقدس مشرف می شوند.

وی افزایش دو برابری اعزام ها را از جمله اقدامات مهم اداره کل رفاه دانست و تصریح کرد: محل اسکان زائرین امام رضا (ع) پس از سیر مراحل قانونی و از طریق مناقصه هتل مینو تعیین شده است.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 35063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =