جمع آوری اتاقک متروکه و تعریض معبر در محله خانی آباد نو منطقه ۱۹ 

شهردار منطقه ۱۹ گفت: اتاقک متروکه در محدوده ناحیه یک این منطقه، انتهای کوچه ۴۸، خیابان شهید صمدی در هفته آخر فروردین ۱۴۰۲ جمع آوری و معبر آزاد سازی شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی از تحقق مطالبه شهروندان پس از گذشت ۸ سال و پس از تفاهم با شرکت آبفای تهران نسبت به جمع آوری اتاق متروکه شرکت آبفا در محله خانی آباد نو خبر داد.  

وی با اشاره به پیگیری درخواست های مردمی و تلاش های مدیریت شهری منطقه تا رسیدن به حصول نتیجه گفت: در سالیان گذشته شرکت آبفای تهران نسبت به حفر یک حلقه چاه شرب در انتهای این کوچه اقدام کرده بود که به مرور زمان و به علت خشکی چاه و خروج از مدار، اتاق آن مشکلات و آسیب های اجتماعی  متعددی را برای ساکنین این محدوده رقم زده بود.  

فرهادی اظهار داشت: طی بازدید میدانی شهردار و عوامل ناحیه یک و همچنین برگزاری جلسات مستمر با شرکت آبفای تهران و اداره حقوقی منطقه  مقرر شد اتاق متروکه جمع آوری و در راستای تسهیل در عبورو مرور شهروندان معبر تعریض شود.  

شهردار منطقه۱۹، در ادامه افزود: همچنین در جلسات فی ما بین شهرداری منطقه و آبفا مقرر شد نسبت به جانمایی حفر یک حلقه چاه جدید همراه با اتاق در مکان دیگری اقدام شود.  

به گفته وی؛ تسریع در عبور و مرور عابرین و خودرو ها، کاهش تصادفات، از بین رفتن فضاهای بی دفاع شهری و بد منظر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان از جمله اهداف پیگیری این مطالبه شهروندان پس از گذشت ۸ سال به شمار می رود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 35102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =