کارنامه قابل قبول شهرداری تهران در حوزه نوسازی در ۱۴۰۱

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بر عملکرد مثبت شهرداری تهران به ویژه سازمان نوسازی طی سال گذشته در حوزه نوسازی بافت فرسوده پایتخت تأکید کرد.

جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه شهرداری تهران به ویژه سازمان نوسازی در سال گذشته عملکرد مناسبی در نوسازی بافت فرسوده داشت، اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت و قابل قبول شهرداری در سال قبل، نوسازی بافت فرسوده بود و در مدل‌های مختلف، سعی بر این داشت که بخشی از نوسازی را به نتیجه برساند.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید به این موضوع توجه داشت که نوسازی بافت موضوع تمام شده نیست و تنها به این دوره از مدیریت شهری ختم نمی‌شود؛ چراکه شهر دائماً در حال فرسایش است و در همین روند بخش‌های مختلف شهر به تدریج نیاز به نوسازی پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بازتعریفی در نوسازی داشته باشیم، یادآور شد: بافت فرسوده نباید صرفاً در منازل مسکونی تعریف شود؛ چراکه برخی زیرساخت‌های خدماتی همچون ایستگاه‌های مترو، خطوط اتوبوسرانی، بوستان‌ها و فضاهایی از این قبیل نیز در حال فرسودگی هستند و نیاز است که برنامه‌های مدونی در معاونت‌های مربوطه برای نوسازی این بخش‌ها پیش‌بینی شود و به عبارتی دیگر باید در سال جاری در راستای این بازتعریف اقدام کنیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه اقدامات خوبی در مناطق اولویت‌دار همچون منطقه ۲۰، ۱۲، ۱۱، ۱۶ و ۱۷ در سال گذشته شکل گرفت، ابراز امیدواری کرد که نهضت ساخت مسکن در سال ۱۴۰۲ منجر به نتیجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورا نیز مطالبات و پیگیری‌های لازم را در اجرای طرح‌های حوزه مسکن خواهد داشت تا بتواند نوید خوبی برای مردم شهر تهران در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 35141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =