پویش ماه مهربانی با مشارکت پرشور دختران منطقه ۱۰ به کار خود پایان داد

پویش ماه مهربانی ویژه دختران روزه اولی و نوجوانان منطقه ۱۰ در طول ماه رمضان در این منطقه اجرا و با استقبال مناسب شهروندان به کار خود پایان داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، این طرح که در راستای اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با هدف معرفی ماه مبارک رمضان به عنوان ماه شاد و خاطره انگیز برای دختران روزه اولی و نوجوان از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرا شد، با مشارکت ۷۰۰ شهروند منطقه ۱۰ به کار خود پایان داد.

اخ الصنایع افزود: طرح پویش ماه مهربانی در بخش دختران روزه اولی در ۴ قالب نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی. افطار به میزبانی من و مادرم و افطاری، دید و بازدید رمضانی، در سطح محله های ۱۰ گانه این منطقه  اجرا شد و آثار شرکت کنندگان به دبیرخانه این پویش ارسال شد.

شهردار منطقه ۱۰  ضمن اشاره به مراسم افطاری دختران روزه اولی با عنوان" اولین و به یادماندنی ترین" افزود: این مراسم با حضور ۵۰۰ نفر از دختران ۹ ساله به همراه مادرانشان در آستان مقدس امامزاده معصوم(ع) شد.

همچنین در بخش نوجوانان نیز این پویش در ۳ بخش: روایت ماه مهربانی، ماه مهربانی در محله ما و مسجد محله من برگزار شد که نوجوانان با ارسال آثار در قالب خاطره، عکس و کلیپ کوتاه در آن شرکت کردند.

وی در پایان اظهار داشت: به زودی به شرکت کنندگان فعال  در این  پویش،  هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا و از فعال‌ترین‌ها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 35162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =