نورافشانی، استیج شاد و سرگرمی، نماز عید فطر و برپایی موکب‌های صلواتی

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت عید سعید فطر در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن تبریک عید سعید فطر بر همه مسلمانان ایران و جهان از برپایی استیج شاد و مفرح در محوطه آب‌نمای ساختمان اصلی شهرداری منطقه خبر داد و گفت: این برنامه‌های شاد و مفرح، هم‌زمان با عید سعید فطر، عید بندگی و هم‌بستگی، روز شنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه، برای همشهریان محترم منطقه برگزار شد که شامل اجرای مجری ویژه کودکان همراه با نمایش عروسی، اجرای گروه سرود و تواشیح و... بود که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه‌رو شد.

یزدی افزود: پایان این برنامه‌ها همراه با نورافشانی و آتش‌بازی و توزیع شیرینی و شکلات بود که شادی و نشاط فضا را برای شرکت‌کنندگان دوچندان کرد.

وی سپس با اشاره به برپایی موکب‌های پذیرایی در محل مصلای تهران بیان کرد: هم‌زمان با نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در محل مصلای تهران نیز شهرداری منطقه ۱۲ نسبت به برپایی دو موکب پذیرایی و صلواتی در محل برپایی نماز اقدام کرد که این اقدام با پخش محصولات فرهنگی و وسایل بازی برای کودکان همراه بود.

شهردار قلب طهران درباره دیگر اقدامات انجام‌شده در همین حوزه توضیح داد: اقامه نماز عید فطر در مساجد نواحی ۶گانه با مشارکت سرای محلات ۱۳گانه منطقه، ارائه تسهیلات برای حضور شهروندان منطقه در نماز عید فطر واقع در مصلای تهران، برگزاری تور دوچرخه‌سواری در بافت‌های تاریخی منطقه به مناسبت عید فطر و توزیع شربت و شیرینی توسط سرای محلات ۱۳گانه از جمله این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: 35171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =