جاده‌های کشور ایمنی کافی برای تردد وسایل نقلیه را ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اهمیت ایمنی حمل و نقل در کشور، از جان باختن بالغ بر ۱۶۰ نفر در تصادفات همزمان با تعطیلات عید فطر ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه حمل و نقل ایمن نداریم، اظهار کرد: در تعطیلات عید فطر ۱۶۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش بیشتری در خصوص ایمنی حمل و نقل در کشور صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جاده های ما نیز ایمنی کافی را برای تردد وسایل نقلیه ندارند.

وی ضمن تقدیر از مردم تهران برای حضور در نماز عید سعید فطر، یادآور شد: امیدواریم مسئولین در نظم دهی بیشتر به محل برگزاری نماز عید فطر اقدام لازم را انجام دهند.

چمران با بیان اینکه برنامه هایی همچون «محفل» موجب شوق و ذوق مردم می شود، خاطرنشان کرد: امید ما این است که همچنان برنامه های درخور و در شأن مردم ساخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای تجزیه ایران ائتلافی تشکیل شد که خود نیز تجزیه شد، اظهار کرد: مشخص بود که اصحاب کفر به نتیجه نمی رسند و تجزیه می شوند و امیدواریم که درس عبرت بگیرند؛ هنر دیگری نیز به خرج دادند و به سرزمین اسرائیل رفتند و دست در دست جنایت کارترین و شرورترین افراد گذاشتند و به آنها دست اتحاد و دوستی دادند؛ کسانی که دل به این افراد درمانده و وامانده دادند چشم خود را باز کنند و درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 35177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =