موسساتی که در سال ۹۹ به آنها کمک شده وجود خارجی ندارند

همزمان با یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای سال‌های ۱۳۹۶ تا ۹۹ بررسی و با حداکثر آرای موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای سالهای ۱۳۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه لیست مؤسساتی که در سال ۹۹ کمک هایی به آنها انجام شده است موجود است، اظهار کرد: این مؤسسات را در هر بخشی جست و جو کردیم، وجود خارجی نداشتند و حسابرس باید به این موضوع ورود می کرد.

وی با بیان اینکه گشت زنی و یافتن مددجویان به مجموعه ای دیگر واگذار شده است، یادآور شد: با این وجود بدهی سنگینی به شرکت خودرو سرویس شهر وجود دارد که ابهاماتی در آن دیده می شود.

صادقی با اعلام اینکه در دوره جدید مدیریت شهری باید به این مسائل ورود شود، تصریح کرد: سازمان موظف است در خصوص بدهی غرفه ها و رستوران ها، رعایت مفاد اساسنامه جهت مشخص کردن ارزش اموال منقول و غیرمنقول و تعیین یکی از اعضای هیات مدیره برای امضای اوراق، رعایت آیین نامه های مالی در قراردادها، تأمین زیرساخت های لازم برای مبارزه با پول شویی، حساب های دریافتی و پرداختی و ارائه گزارش در خصوص عدم رعایت مصوبات کمیسیون معاملات را تعیین تکلیف کرده و گزارشات را تیرماه ارائه دهد.

املاک متعددی در اختیار افرادی بود که به ناحق مستقر شده بودند

در ادامه مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ملک بیش از هزار متر مربعی به کسی اجاره داده شده بود که مقاومت کردیم که این فرد خارج شود البته چندین نفر در این خصوص با ما تماس گرفتند. رستوران ها نیز همین وضعیت را داشتند که مورد پیگیری قرار گرفت.

سید احمد احمدی صدر با بیان اینکه ما تمام موضوعات قبل را نیز جبران کردیم، یادآور شد: پس از مدتها جلسه CSR در حوزه مشارکت های اجتماعی برگزار شد و بسته های ۳.۵ میلیونی با مشارکت خیرین در همین راستا توزیع شد.

وی با اعلام اینکه اگر مشارکت های اجتماعی به درستی انجام شود بخش عمده ای از مشکلات را می توان برطرف کرد، یادآور شد: در گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۰ سازمان، تعداد زیادی از مشکلات حل خواهد شد؛ باید کمیته ای ویژه تشکیل شود و گزارشات را بررسی کند.

احمدی صدر افزود: ۸۰ درصد بندهای تکلیفی در گزارش حسابرسی انجام شده و ۲۰ درصد باقی مانده نیز مسائل حقوقی دارد که در حال پیگیری است. این موارد در گزارش سال ۱۴۰۰ لحاظ خواهد شد.

گفتنی است؛ گزارش حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای سالهای ۱۳۹۶ تا ۹۹ با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 35199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =