استقبال چشمگیر شهروندان از برگزاری جشن شادی بهار ایران در بوستان بعثت

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ از استقبال چشمگیر شهروندان در جشن شادی بهار ایران در بوستان بزرگ بعثت همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی ضمن اعلام این خبر گفت: ایام پایانی ماه مبارک رمضان و آغاز عید سعید فطر بهانه ای بود تا مدیریت شهری این منطقه با برپایی استیج جشن بزرگ ایرانیان به استقبال عید سعید فطر برود که این امر با استقبال چشمگیر شهروندان عزیزجنوب پایتخت همراه بود.

وی افزود: برپایی استند آپ کمدی، تواشیح، معرفی هنرمندان و نخبگان محلی، تنوع اجرا در موسیقی سنتی و پاپ و برنامه های شاد و مفرح دیگر در قالب این جشن است که از ۲۹ فروردین ماه پس از افطار آغاز شد و این جشن بزرگ تا پایان عید سعید فطر ادامه داشت.

شهردار منطقه ۱۶ از برپایی جشن فرهنگ و هنر افغانستان در دل این جشن بزرگ یاد کرد و ادامه داد: از رویکردهای مهم در دوره مدیریت جدید شهری، توجه ویژه به اتباع کشورهای همسایه است و با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از شهروندان این منطقه دارای ملیت افغانستانی هستند و بوستان بعثت در مجاورت محله باغ آذری که اقامتگاه شهروندان عزیز اتباع افغانستانی است، مراسم شب فرهنگ و هنر افغانستان برگزار و مورد استقبال گسترده خانواده‌های ایرانی و افغانستانی شد.

روحانی خاطر نشان کرد: محوریت شب سوم جشن شادی بهار ایران که با مشارکت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، مختص کشور افغانستان بود که با حضور محمدخانی رئیس این مرکز و علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و با اجرای هنرمندان افغانستانی نظیر اجرای موسیقی عارف جعفری، شب شعر خوانی علی مدد رضوانی و با اجرای نادیا پروانی ادامه داشت و در پایان این مراسم نیز از خانواده شهید علیرضا خاوری شهید اتباع مدافع حرم فاطمیون نیز تجلیل بعمل آمد.

همچنین در شب‌های پایانی این جشن بزرگ برنامه‌های متنوع تری نیز در دستور کار قرار داشت که از جمله می توان به اجرای کنسرت زنده خوانندگان مطرح کشور در این بوستان اشاره کرد.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 35205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =