برپایی جشنواره "حافظ زمینیم و حال خوب کودکان" در بوستان بزرگ ولایت

شهردار منطقه ۱۹ از تدارک برنامه‌های متنوع محیط زیستی و برپایی جشنواره با شعار حافظ زمینیم و حال خوب کودکان دهم اردیبهشت در سالن استاد شهریار با دعوت از دانش آموزان مقطع ابتدایی در بوستان بزرگ ولایت خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: روز جهانی زمین هر ساله در۲ اردیبهشت ماه با هدف فراهم آوردن بستری برای فعالیت دوستدارن زمین که بتوانند سلامت کره زمین و محیط آن را تضمین کنند، برگزار می شود.  

ضمن اینکه نمایش شاد موزیکال با حضور گروه هنری، آموزش نحوه نگهداری از گیاهان آپارتمانی و نحوه کاشت سبزی در گلدان، نقاشی طوماری با موضوع "سرمایه گذاری در زمین؛ توسعه بازیافت و بهره وری سبز"، اهدای ویلچر توسط فعالین محیط زیستی به یکی از معلولان منطقه از طریق پویش جمع آوری درهای بطری، تقدیر از فعالین محیط زیستی و پاکبانان، رابطین فعال در زمینه سلامت، پایش سلامت دانش آموزان از طریق اندازه گیری قد و وزن و شاخص توده بدنی BMI با مشارکت اداره سلامت اجرا می شود.

به گفته وی؛ جمع آوری نمادین فیلتر سیگار از فضای سبز بوستان‌ها توسط دانش آموزان، اجرای مسابقات ورزشی تفریحی، اجرای برنامه دوچرخه سواری ویژه دانش آموزان در بوستان ولایت، تقدیر از برگزیدگان مسابقه روز طبیعت، دوخت زیباترین کیسه پارچه ای از پارچه‌های دورریختنی و مسابقه ارسال شعار برای حفظ زمین به مناسبت هفته زمین پاک از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت این هفته است.  

همچنین بازدید علمی آموزشی۴۰ نفر از همکاران منطقه از غار موزه وزیری، برگزاری مسابقه ساخت بهترین‌ها از دورریختنی‌ها برای آنها در اردوی آموزشی و تقدیر از برگزیدگان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 35209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =