بیش از ۲۲ هزار مترمربع از خیابان‌های منطقه۸ تهران آسفالت شد

در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲هزار و سیصد متر مربع از محلات و معابر منطقه۸ تهران با بیش از ۳هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از تداوم عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه۸ خبرداد و گفت؛ با تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در سطح منطقه۸در سال جدید، عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در ۱۰هزار متر مربع از سطح محلات و لکه‌گیری معابر در ۱۲هزار و هفتصد متر مربع انجام شده که در مجموع یک ماهه نخست سال جاری، بیش از ۲۲هزاروسیصد متر مربع از محلات و معابر منطقه۸ بهسازی و نوسازی شده است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به ۷هزار متر مربع تراش آسفالت‌ریزی در خیابان شهید مدنی تهران در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیش از این، عملیات آسفالت ریزی در معابر عبوری سه محله کم برخوردار تسلیحات، لشکر و وحیدیه پس از ۹‌ سال و در تعطیلات نوروز انجام شده بود که به همت همکارانم در معاونت فنی و عمران منطقه هشت تهران، ۳هزار متر مربع از خیابان ثانی حدفاصل گلستان تا پل‌آغاز با روکش آسفالت مکانیزه نوسازی شد.

وی ساماندهی معابر و خیابان‌ها را یکی از مهمترین مطالبات شهروندان دانست و افزود: در همین راستا از ۸ فروردین و در ادامه خدمت‌رسانی، اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در ۳هزار متر مربع از خیابان گلستان تا پل آغاز در محل های شناسایی شده و آسیب دیده شروع شد و تا ۲۵ فروردین ماه عملیات آسفالت ریزی در این معابر به پایان رسید.

شهردار منطقه۸ آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور برای شهروندان را ازجمله اقدامات مهم معاونت فنی و عمرانی دانست و ادامه داد: همزمان با عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه ،لکه‌گیری معابر  نواحی نیز استمرار داشت که در مجموع  ۱۲ هزارو هفتصد متر مربع از معابر بهسازی شد.

تنهایی در پایان افزود: شهرداری منطقه۸ تلاش می کند تا با اجرای اقداماتی در این زمینه خدمات رسانی مطلوب را به منظور جلب رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد و در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری عملیات آسفالت ‌ریزی و زیر سازی خیابان های سطح منطقه با جدیت پیگیری و انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد خبر: 35230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =