نمایشگاه گروهی «پاپ­ آرت» در گالری ملت برپا می‌شود

نمایشگاه گروهی «پاپ­ آرت» به کوشش و گردآوری سیمین قرقچیان در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی «پاپ آرت» روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت افتتاح می شود.

سیمین قرقچیان در این نمایشگاه به درهم تنیدگی تولیدات کارخانه ای در فرهنگ و زیست مردم پس از پنجاه سال از ظهور پاپ آرت پرداخته است. وی از ده هنرمند در شاخه های نقاشی، نگارگری، کولاژ و فوتومونتاژ خواسته است که هر کدام به نوشیدنی انرژی­زا، به عنوان نمادی پیوند خورده با فرهنگ روزمره از زاویه دید خود بپردازند؛ از نفوذ در فرهنگ ایرانی-اسلامی تا نگاه از زاویه های اجتماعی و انسان شناسی.

پاپ­ آرت درباره­ی روزگاری سخن می­گوید که محصولات با انسان و عواطف و احساساتش، باورها و دیدگاه های اجتماعی اش پیوند خورده اند. نه مفعولی خودمحور که تنها به خود و ساختار و چگونگی اش ارجاع داشته باشد.

سیمین قرقچیان هنرمند بین المللی متولد هزار و سیصد و هفتاد و دو در تهران است. وی فعالیت نمایشگاهی خود را از سال ۲۰۱۲ از لیون فرانسه شروع کرد و تاکنون بیش از سی نمایشگاه انفرادی و گروهی در لیون، تهران، کلن، فرانکفورت، نیویورک، میشیگان، لس انجلس، شیکاگو، تایپه، بانکوک، لوزان، نروژ و... در کارنامه کاری اش دارد.

نمایشگاه «پاپ ­آرت» روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می شود و تا ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 35245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =