۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 35254
حال خوب زندگی در منطقه ۹

ویژه برنامه های هفته سلامت با شعار "حال خوب زندگی" از نهم لغایت پانزدهم اردیبهشت در منطقه ۹ اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی با بیان این خبر گفت: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با آگاه سازی عموم شهروندان و جامعه در خصوص مسائل و چالش‌های حوزه سلامت در جهت ترویج سبک زندگی سالم گام برداشت. در همین راستا شهرداری منطقه ۹ با شعار «حال خوب زندگی» ویژه برنامه‌های متنوعی را با تاکید بر فرهنگ سازی و اصلاح روش های زندگی تدارک دیده است. برپایی گذر سلامت، جشن لبخند ویژه افراد دارای معلولیت، ویژه برنامه آهنگ سلامتی در مدرسه ابتدایی عاصمی، برگزاری پویش «اهداء خون، اهدای زندگی»، جشنواره غذای سالم  و تورهای زیارتی و سیاحتی از جمله این برنامه‌هاست.

وی همچنین افزود: کارگاه های آموزشی مطابق روزشمار هفته سلامت در سراها، مساجد و مدارس سطح منطقه برگزار می شود. پردیس سلامت عنوان برنامه دیگری است که به همین مناسبت در بوستان های منتخب سطح منطقه با استقرار میز خدمت سلامت و با هدف ارتقاء فرهنگ خودمراقبتی برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به نقش مشارکت مردم در افزایش سلامت عمومی جامعه بیان کرد: همچنین زنگ تحرک و سلامت ویژه کانون سالمندان در بوستان های سطح منطقه در هفته سلامت طنین انداز خواهد شد. همچنین از فعالان، دبیران کانون ها و گروهای جهادی فعال در حوزه سلامت نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 35254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =