جلسه حجاب و عفاف در منطقه ۷ برگزار شد

جلسه حجاب و عفاف با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۷ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در محضر خداوند، گفت: با توجه به اینکه چندسال گذشته درگیر ویروس کرونا بودیم و نمی‌توانستیم شاهد برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر با عظمت گذشته باشیم امسال با تلاش و کوشش شما عزیزان توانستیم این فرضیه دینی را با حضور شهروندان و نمازگزاران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های تدوین شده در بحث حجاب و عفاف در شهرداری تهران، ما در منطقه ۷ مانند یک قطعه از پازل خواهیم بود و سیاست‌های در نظر گرفته شده در ستاد مرکزی را سرلوحه فعالیت های خود قرار خواهیم داد.

آبادیان تاکید کرد: افرادی که در فضای سازمانی برای دریافت خدمات وارد می شوند باید مسائل مربوط به حجاب و عفاف را رعایت کرده و از طرف دیگر پرسنل نیز این موضوع را به صورت فردی به طور جدی اجرا نمایند.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: با توجه به دامنه گسترده فعالیت های شهرداری در سطح شهر مقرر شده که هر دستگاهی که ارائه خدمات انجام می دهد به طور مستقل متولی اجرای ‌دستورالعمل های تعیین شده در بحث حجاب و عفاف باشد.

وی تصریح کرد: در فضاهای عمومی مانند بوستان ها نیز بنرهای اطلاع رسانی در خصوص این موضوع نصب شده و در مرحله بعد مقرر شده که نهادهایی که بتوانند به شهرداری در این موضوع کمک کنند وارد عمل شوند تا اگر موضوع خاصی به وجود آمد این نهادها براساس پروتکل‌های تعیین شده و ابلاغی کنار ما باشند؛ در مورد فضاهای عمومی در سرای محلات نیز قوانین و مقررات در خصوص پرسنل و خدمات گیرندگان مانند ستاد مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام/

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 35267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =