یک هزار و ۱۰۰ نفر شهروند منطقه ۲۱ آموزش ترافیکی دریافت کردند

به منظور ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به مسائل ترافیکی؛ آموزش و اطلاع‌رسانی به مناسبت روز ملی ایمنی و حمل‌ونقل ویژه یک هزار و ۱۰۰ نفر شهروند و ۷۰ نفر از کارگران فضای سبز و خدمات شهری در بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم رودی" معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر فوق گفت: به مناسبت هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ملی ایمنی و حمل ونقل، آموزشگران این معاونت، آموزش شهروندان و کارگران فضای سبز و خدمات شهری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره‌ آموزشی دو جلسه‌ای بالا بردن مهارت خود مراقبتی در حین انجام وظیفه کارگران واحدهای خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۲۱ بوده است‌.

کرم رودی افزود: در این جلسات که با حضور مربیان آموزش پارک ترافیک و پلیس راهور منطقه ۲۱ برگزار شد؛ نکات ضروری در مورد چگونگی حفظ سلامتی و ایمنی حین انجام وظیفه در خیابان‌ها و معابر عنوان شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ تاکید کرد: در بازه زمانی پنج روزه (۵ تا ۹ اردیبهشت) برگزاری همایش دوچرخه سواری و پیاده روی، اجرای برنامه آموزشی در مدارس، برگزاری ورک شاپ آموزشی در سرای محلات ویژه جامعه آماری یک هزار و ۱۰۰ نفری شهروندان از جمله اقدامات بوستان ترافیک منطقه ۲۱ است.

انتهای پیام/

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 35293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =