استفاده رایگان معلولان و توان یابان از امکانات ورزشی و تفریحی منطقه ۱۰

هفدهمین گردهمایی و عیددیدنی توان یابان شهر تهران در بوستان مناسب سازی شده ۲۲ بهمن منطقه ۱۰ برگزار شد و در آن شهردار منطقه ۱۰ از مناسب سازی معابر و استفاده رایگان اماکن ورزشی و تفریحی این منطقه ویژه معلولان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، "مهدی اخ الصنایع" ضمن خوش آمد گویی و  ابراز خرسندی از برگزاری این دورهمی گفت: در تلاش هستیم تا شرایط و امکاناتی را در مجموعه جانبازان و شهربانو فراهم کرده تا توان یابان جامعه حمایت از حقوق معلولان  بتوانند از امکانات ورزشی-آبی این مجموعه‌ها بصورت رایگان بهره‌مند شوند. همچنین به منظور خدمت رسانی به این عزیزان بازدید  توان یابان از موزه هفت چنار به همراه خانواده هایشان تا پایان سال جاری رایگان خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: مدیریت شهری دوره ششم با همت و جدیت هرچه بیشتر در تلاش است تا حد امکان، شرایط رفاه و آسایش توان یابان را در اولویت اجرایی کار خود قرار دهد تا این عزیزان بتوانند به راحتی از امکانات شهری و حقوق  شهروندی خود بهره‌مند شوند.

در این مراسم مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز ، ضمن تشکر ازتلاش‌های مجموعه شهرداری ،گفت: باعث افتخار است که شهرداری منطقه ۱۰ از مناطق برتر  در مناسب سازی و ارائه خدمات به جامعه توان یابان است و این توفیقی است برای ما که شاهد رضایت و حال خوب شما توان یابان  عزیز باشیم.

این مراسم یک روزه که به همت شهرداری  منطقه ۱۰ تهر ان و مشارکت انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران برگزار شد، ضمن برپایی غرفه هایی با ارایه خدمات پزشکی، حمایت از کسب و کارهای خانگی، ایستگاه های ورزشی، غرفه های آشپزی و مشاوره حقوقی، فرزندان و خانواده‌های توان یابان نیز از امکانات  شهربازی بوستان ۲۲ بهمن استفاده کردند.

بنابر این گزارش؛ معلولین و توان یابان  در کنار برگزاری جشن و جنگ شادی، به بیان مشکلات و دغدغه های خود با شهردار منطقه و مدیر کل سلامت پرداختند و ضمن تشکر از اقدامات انجام شده اخیر در خصوص رفع موانع و مناسب سازی‌ها در سطح منطقه ۱۰ و شهر تهران خواستار گسترش و  مناسب سازی هرچه بیشتر مکان‌ها و فضاهای ورزشی ویژه جامعه خود شدند.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 35352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =