برگزاری اختتامیه مسابقات فوتبال جام رمضان در منطقه ۹

مسابقات فوتبال جام رمضان در غرب پایتخت با حضور ۳۶ تیم از تمامی محلات منطقه ۹ و در رده سنی آزاد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت تندرستی و تاثیر سلامتی در نشاط شهروندان گفت: یکی از روش‌هایی که اوقات فراغت افراد جامعه را پر کرده و بسیاری از ضعف ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع می کند ورزش و تفریحات سالم است.

وی افزود: در همین راستا مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهدای ورزشکار منطقه۹ در زمین چمن مصنوعی شهید فراهانی و با حضور ۳۶ تیم از محلات غرب پایتخت برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در این دوره از مسابقات و در مرحله رده بندی تیم‌های شهید فراهانی و بسیج انصار المهدی به مصاف هم رفتند که تیم شهید فراهانی به مقام سوم دست یافت و تیم های شهید نوروزی از ناحیه یک و تیم دوستان از ناحیه دو برگزار کننده بازی فینال بودند که در پایان این مسابقات، تیم دوستان قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان شد.

همچنین مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام رمضان با حضور شهردار منطقه۹، معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س)، مسئول بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله تهران، فرمانده حوزه ۲۲۳ انصار المهدی و مدیر رقابت های ورزشی آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در پایان این دوره از مسابقات از سه نخبه ورزشی اصغر قربانعلی پور مربی بدنسازی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران، سلسله جو بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه سایپا تهران و همچنین سرمربی فعلی تیم نوجوانان سایپا و محسن گروسی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پاس و استقلال به عنوان نخبه های ورزشی و همچنین از دو تن از خانواده شهدای ورزشکار(شهید خیرالله نوروزی و شهید اصغر فراهانی تقدیر شد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 35374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =