حضور ۴۰۰دانش آموز در پاکسازی بوستان تا برپایی غرفه هایی به نفع نیازمندان

بوستان بسیج در منطقه۱۴ با برپایی ویژه برنامه های متنوع و غرفه های هنری و آموزشی با مضامین محیط زیستی میزبان بیش از۴۰۰دانش آموز بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، در این ویژه برنامه ها که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه، مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند، مدیران شهری منطقه صورت گرفت، دانش آموزان ضمن پاکسازی بوستان بسیج از وجود فیلترهای سیگار و زباله‌های خشک، از ویژه برنامه‌های متعدد آموزشی بهره مند شدند.

در این برنامه‌ها که با مشارکت حوزه های محیط زیست، بازیافت و آموزش‌های شهروندی ارائه شد، کیسه‌های بازیافتی، دستکش و ماسک و بسته‌های آموزشی بین کودکان و دانش آموزان توزیع شد.

برپایی غرفه های فروش کتاب از مجموع کتاب های بازیافتی و غرفه آموزش تهیه غذا از غذاهای مانده و اضافی از فعالیت هایی بود که به نفع نیازمندان اجرایی و مورد استقبال حاضران قرار گرفت. اجرای ویژه برنامه های شاد و هنری چون کارگاه ساخت بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، آموزش نقاشی و رنگ آمیزی و قصه گویی ویژه کودکان، پایگاه آموزشی و اطلاع‌رسانی ویژه شهروندان به همراه توزیع کیسه‌های زیست تجزیه پذیر و پارچه‌ای در کنار ارائه آموزش با مضامین حفظ محیط زیست و غرفه های خشکاله و بیمه پاک از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در جشنواره هفته زمین پاک در بوستان بسیج بود که با حضور کودکان دانش آموز برگزار شد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 35383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =