به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، نشانه گذاری سطوح معابر برای ارائه ی بهتر قوانین راهنمایی و رانندگی به رانندگان و عابرین یکی از مهمترین عوامل در به حداقل رسانیدن سردرگمی و عدم اطمینان در مسیر_رانندگی و یا عبور است. نشانه گذاری یا خط کشی در کشور های مختلف تقریبا مشابه اما در هر کشور دارای استاندارد ها و معانی خاص خود است.
در همین رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۶ شهر تهران از رفع نقایص ترافیکی در ۹ معبر_اصلی منطقه با محوریت خط کشی و ایمن سازی جریان حرکتی با توجه ویژه به عابرین پیاده، معلولین و سالمندان خبر داد.
علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با تأکید بر اینکه عملیات خط کشی بلوک_عابر_پیاده در سطح شهر در راستای ساماندهی ترافیکی و زیباسازی معابر شهری صورت گرفته است گفت : خط کشی محوری معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه ترافیک است که با هدف تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و مطابق با اصول استاندارد انجام میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک در تشریح جزئیات افزود: خط کشی بلوک عابر پیاده سرد به حجم ۶۳۱متر مربع، خط کشی محوری دستی دوجزئی به طول۱۴۵۸متر طول و خط کشی محوری سرد به طول ۳۴۶۰ متر ۲۰۰ عددخط کشی ترسیم کلمه سرد در خیابانهای مطهری، لارستان، کارگر شمالی، فاطمی روبروی وزارت کشور، فاطمی هشت بهشت، فاطمی کاج، حافظ رشت، زرتشت حافظ در فروردین ماه۱۴۰۲ اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه حمل و نقل و ترافیک است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابانهای سطح حوزه مطابق اصول استاندارد انجام می شود.
انتهای پیام/
نظر شما