تسریع در تملک معارضات ملکی پروژه امتداد شاخه غربی یادگار امام(ره)  

در جلسه هماهنگی رفع تعارضات ملکی پروژه امتداد  شاخه غربی یادگار امام (ره) که با حضور فیاض مدیر کل هماهنگی فنی  عمرانی سازمان ها و مناطق، مرتضوی شهردار منطقه ۹  برگزار شد؛ ۴۳مورد معارض ملکی بررسی و به منظور تسریع در فرآیند تملک آنها تدابیر لازم اتخاذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت:یکی از پروژه های مهم کلان شهر تهران که با تدابیر ارزنده مدیریت ارشد شهری دوباره احیاء شده و در دستور کار قرار گرفته، تکمیل امتداد پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) است.

وی افزود: این پروژه که از اولویت های توسعه شبکه معابر و احداث تقاطعات غیر همسطح در طرح جامع شهر تهران نیز می باشد از میدان شهیدان (جی) آغاز می شود و پس از عبور از اراضی واقع در پادگان جی(قدس) در تراز منهای یک (زیرگذر) تا غرب میدان فتح ادامه و سپس از طریق بزرگراه جاوید نشان متوسلیان تا تقاطع بلوار بهار و نهایتاً بزرگراه شهید بروجردی ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با توجه به وجود معارضین ملکی متعدد نهادی و خصوصی و همچنین به منظور تسریع در موضوع تملک اراضی و املاک واقع شده، این منطقه نسبت به تشکیل کارگروهی در این خصوص اقدام کرد.

مرتضوی هدف از تشکیل این کمیته را که به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود بررسی و پیگیری در راستای رفع مشکلات و موانع  موجود در مسیر احداث پروژه مذکور دانست.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 35489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =