۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 3550

رییس شورای شهر تهران:

ستاد ملی کرونا درباره اجرای طرح ترافیک تصمیم می گیرد

لغو طرح ترافیک نه تنها مشکلات را حل نکرد هوا را هم آلوده تر کرد
ستاد ملی کرونا درباره اجرای طرح ترافیک تصمیم می گیرد

شهر: رییس شورای شهر تهران گفت که ستاد ملی کرونا باید درباره اجرای طرح ترافیک از ابتدای شهریور تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه یکشنبه-۲۶ مرداد- در جمع خبرنگاران درباره تصویب مشروط تفریغ بودجه ۹۷ در صحن شورا گفت:
یکی از کارهای مهم شورا تصویب بودجه است و باید دید شهرداری چگونه عمل کرده است. گزارش باید در صحن به تصویب برسد. معمولا گزارش تفریغ دیر داده می شود و رسیدگی به آن سخت است چون در گذشته شهرداری اینقدر بزرگ نبوده است.
او ادامه داد: در طول سال ها تعداد شرکت ها به بیش از ۴۳ سازمان و شرکت افزایش یافته است. بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری مربوط به این شرکت هاست. بودجه باید در مجامع تصویب شود و همین تاخیر زیادی در ارایه بودجه به وجود می آورد.
هاشمی بیان کرد: درست است که شورا وقتی با نقص اطلاعات کافی مواجه می شود تفریغ را به صورت کلان تصویب می کند اما سوالات باقی می ماند و می تواند توضیحات بیشتر بگیرد که بتواند راه حل های درستی برای بودجه آینده ارایه دهد.
هاشمی درباره اجرای طرح ترافیک از اول شهریور بیان کرد: طرح ترافیک توسط شورای اداری ترافیک قبلا تصویب شده و هیچ‌وقت لغو نشده است. در ستاد کرونا از شهرداری خواستند طرح تا آخر مرداد اجرا نشود و شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا قبول کرده است. قرار بود بازخورد و گزارش تاثیرات اجرا نشدن طرح در مورد شلوغی، فعالیت ها در شهر و سفرها بررسی شود. گزارشها حاکی از آن است که مشکلات با اجرا نشدن طرح ترافیک حل نشده و آلودگی هوا هم به شهر اضافه شده است.
او ادامه داد: نزدیکی پاییز می تواند الودگی هوا را بالا ببرد. باید در ستاد ملی کرونا در این مورد تصمیم بگیرند و نظر خود را اعلام کنند. 

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 3550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =