پروژه های منطقه 10 در سال جاری افزایش یافته است

"مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه در جلسه شورای معاونین و مدیران نسبت به ارتقاء نگهداشت و اهتمام منطقه در اجرای پروژه های سال جدید تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی منطقه ۱۰،در این جلسه "اخ الصنایع" نسبت به ارتقاء و نگهداشت محله های ده گانه منطقه تاکید کرد و گفت : بهبود وضعیت نظافت و رُفت و روب شهر،از درخواست های شهروندان و دستور شهردار تهران به مناطق است و این امر در منطقه ۱۰ نیز باید به جدیت دنبال شود.

وی افزود : به منظور دقت در نحوه نگهداشت و رفت و روب منطقه، علاوه بر بازدید های روزانه، دوروز در هفته در نواحی حضور خواهیم یافت.

وی به افزایش پروژه های منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: با نگاه ویژه شهردار تهران و همچنین شورای اسلامی شهر تهران به مناطق جنوبی پایتخت،این منطقه بیش از سی پروژه جدید در سال جاری،خواهد داشت که این پروژه ها ، انتخاب و نظر شهروندان در طرح " من شهردارم " بوده و انتظار می رود بخش اعظمی از این پروژه ها در نیمه اول سال به انجام برسد.

شهردار منطقه ۱۰، به بازدیدهای میدانی در سطح منطقه و پروژه های در حال اجرا تاکید کرد و اظهار داشت که علاوه بر ملاقات های مردمی در روزهای دوشنبه که در ساختمان منطقه برگزار می شود،دیدار های مردمی در مساجد و ساختمان های نواحی  نیز برگزار خواهد شد و در این جلسات پاسخگوی شهروندان خواهیم بود.

این گزارش می‌افزاید در این جلسه معاونان و تعدادی از مدیران گزارشی از آخرین اقدامات حوزه تحت امر ارائه کردند و اخ الصنایع نیز در خصوص هر یک تدابیر لازم ارائه کرد.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 35509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =