افزایش رضایت شهروندان از خدمات مدیریت شهری مرهون تلاش کارگران است

شهردارمنطقه۲ به مناسبت روزجهانی کار و کارگر در مراسمی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور شهری گفت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری در واحدهای اجرایی است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.

وی افزود: جایگاه کارگران در اسلام دارای شأن و شرف بوده و نماد کسب روزی حلال است تا آنجا که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بر دستان کارگر بوسه می‌زدند و آنها را ارج می نهادند.

شهردار منطقه۲ افزود: زحمت‌ها و تلاش‌های کارگران در حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی ستودنی است و ارزش و عمل کارگران با هیچ سخنی قابل جبران نیست.

وی ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری عنوان داشت: کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست یابیم.

صالحی در ادامه گفت: روز جهانی کارگر ، یادآور کرامت و حفظ مقام تلاشگرانی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری در مسیر پیشبرد برنامه‌ها نقش مهمی را ایفا می کنند و این روز گرانقدر فرصتی برای ارج نهادن  و تجلیل از این تلاشگران است.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 35547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =