توسعه‌های آتی زیربنای موفقیت‌های روزافزون خواهد بود

شهردار منطقه ۴ در نشستی که با مشاوران TOD شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری شهرداری منطقه ۴ برگزار شد، بر اهمیت توسعه آتی و برنامه های کلان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این نشست گفت:  TODﯾﮏ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اﺻﻼﺣﺎت ﺷﻬﺮی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽﺷﻮد ﻣﺘﺮو ﯾﺎ ﻫﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽِ ﯾﮏ ﺷﻬﺮ، ﺑﺎ راﻧﺪﻣﺎن ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﮐﺎر آﯾﺪ.

وی ادامه داد: TOD و اﺻﻼﺣﺎﺗﺶ، خیابان های  ﺷﻬﺮ را از ﺧﻮدرو ﭘﺲ ﻣﯽﮔﯿﺮد و ﺑﻪ ﻋﺎﺑﺮان ﭘﯿﺎده و دوﭼﺮﺧﻪ ﺳﻮارﻫﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽدﻫﺪ و ﺑﻪ زﺑﺎنی ساده تر ﺷﻬﺮ را اﻧﺴﺎنﻣﺤﻮر می کند.

کمالی زاده خطاب به مشاوران این حوزه گفت: وجود چنین جلساتی و بررسی، مطالعه و کارشناسی دقیق موضوع باعث می شود که برنامه های پیش رو با موفقیت بیشتری انجام گیرد. از طرفی این منطقه مفتخر است که با جلسات مستمر و برنامه ریزی شده در تعداد بالا، جزو مناطق برتر پایتخت در این زمینه محسوب می شود.

شهردار منطقه ۴ افزود: برنامه‌ها و ایده‌ها می بایست به روز بوده، اولویت‌ها در نظر گرفته شود و با در نظر گرفتن مولد سازی و توسعه آتی به پیش رود.

همچنین در این جلسه خدمات پیشنهادی مشاوران و برآوردهای مالی تایید شد و قرارداد از طریق (short list) منعقد گشت.

در پایان این جلسه مقرر شد تا با کارشناسی‌های بیشتر  و جلسات مستمر هفتگی تحقق این مبحث تا مرحله اجرا ادامه پیدا کرده و با عملی شدن آن قدم بزرگی در منطقه ۴ برداشته شود.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 35553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =