توسعه فضای سبز در بهشت زهرا (س) و محوطه حرم مطهر امام (ره)

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) گفت: به منظور توسعه فضای سبز در قالب طرح استقبال از بهار بیش از ۲۱۰۰ اصله درخت طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ در نواحی مختلف بهشت زهرا (س) و محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) غرس شد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) سید صادق موسویان، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار از سوی سازمان بهشت زهرا (س) گفت: به منظور توسعه فضای سبز در قالب طرح استقبال از بهار بیش از ۲۱۰۰ اصله درخت طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ در نواحی مختلف بهشت زهرا (س) و محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) غرس شد. 

وی افزود: همچنین در سه ماهه پایانی سال گذشته علاوه بر کاشت ۲۳هزار و ۵۸۰ متر مربع درختچه در فضای بهشت زهرا (س) و محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره)، ۲۰۰۰ مترمربع فرش گل ایجاد و کاشت نشاء درباغچه های سطح سازمان انجام شد. 

موسویان با اشاره به اینکه در کاشت نهال بیشتر از گونه های مثمر و دارای تناسب با شرایط آب و هوایی منطقه استفاده شده است، تصریح کرد: بیشترین توسعه فضای سبز در قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا (س) انجام شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست سازمان بهشت زهرا(س) گفت: با هدف حفظ و نگهداری از فضای سبز موجود در بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) در سه ماهه پایانی سال نیز اقداماتی نظیر هرس درختان، کندوکوب، کوددهی، خاکبرداری، تشتک زنی و نظافت وغیره... انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 35560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =