شهردار منطقه ۲۱ از مسئولین خانه‌های سلامت محلات تجلیل کرد

طی مراسمی؛ شهردار منطقه ۲۱ با مسئولین خانه‌های سلامت محلات سیزده‌گانه این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد و از زحمات یک‌ساله آنان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه در ابتدای این جلسه گفت: مسئولین خانه‌های سلامت در سطح محله‌ها به عنوان تسهیل‌گر در امر آموزش شهروندان با هدف پیشگیری و کاهش بروز بیماری‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: شناخت بیماری‌های پرشمار در سطح هر محله، می‌تواند به برنامه‌ریزی‌ دقیق برای انجام اقدامات سلامت_محور مبتنی بر نیاز شهروندان آن محله منجر شود.

پوریافر تاکید کرد: اداره سلامت منطقه ۲۱ می‌تواند با برنامه دقیق برای سال ۱۴۰۲؛ در عرصه ارائه خدمات سلامت_محور به همکاران، شهروندان و همچنین جمعیت کارگری شاغل در بخش صنعتی منطقه فعالیت کند.

بر اساس این گزارش؛ طی این نشست صمیمانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ و مدیر اداره سلامت نسبت به ارائه گزارش عملکرد محلات در سال گذشته و اهم برنامه‌های هفته ملی سلامت ۱۴۰۲ پرداختند.

همچنین مسئولین خانه‌های سلامت محلات سیزده‌گانه و نواحی سه‌گانه منطقه ۲۱ نیز در حاشیه برگزاری این نشست صمیمانه نسبت به بیان مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه کاری اقدام کردند.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 35585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =