اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی ترافیک در منطقه ۹

به مناسبت رویداد ایمنی حمل و نقل، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹ نسبت به اجرای برنامه های متنوع آموزشی در شهرک آموزش ترافیک اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: مناسبت “رویداد ایمنی حمل و نقل” برنامه های متنوع آموزشی ویژه گروه‌های دانش آموزی، شهروندی و رانندگان حمل و  نقل عمومی با محوریت رفتار صحیح ترافیکی در شهرک آموزش ترافیک منطقه ۹ برگزار شد.

وی افزود: ایمنی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل است که از یک سو اطمینان شبکه حمل و نقلی را بالا می برد و از سوی دیگر موجب توسعه اقتصادی می شود؛ در این میان عامل انسانی به عنوان مهمترین مقوله در ایجاد آن نقش بسزایی دارد؛ از این رو ایمنی حمل و نقل نیازمند عزمی ملی و نهادینه شدن فرهنگ آن در جامعه است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: از آنجایی که هدف اصلی این رویداد افزایش و ارتقاء رفتار ترافیکی صحیح شهروندان و ترغیب آنهان به سفرهای درون شهری ایمن است، در این راستا دوره‌های آموزشی ایمنی در دوچرخه سواری شهری، امداد در سوانح رانندگی، ایمنی در رانندگی ویژه رانندگان اینترنتی و ایمنی عبور و مرور ویژه کودکان برای گروه های مختلف سنی برگزار شد.

گفتنی است در اجرای این برنامه پوستر و کلیپ‌های آموزشی و ترویجی مباحث ترافیکی نیز در فضاهای مجازی و اماکن منطقه ۹ منتشر شد.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 35619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =