اقدامات ویژه ترافیکی طرح نگهداشت شهر در شمال شرق پایتخت/ ویژه های نگهداشت شهر در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ گفت: اجرای طرح نگهداشت شهر در بهار ۱۴۰۲ با اجرای طرح های ویژه ترافیکی در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت: طرح نگهداشت شهر به عنوان یکی از طرح های خاص و ویژه ای که باعث تغییرات و تحولات اساسی و قابل توجهی درپایتخت شده، اتفاقات و اقدامات سازنده ای را پدید آورده است.

وی در این رابطه گفت: در این عملیات روزانه ۶۰ مترطول تعویض و نوسازی گاردریل و ۱۶۰ متر طول تعمیر و نگهداشت در شمال شرق تهران اجرایی می شود.

کمالی زاده با اشاره به جزییات این عملیات گفت: این اقدامات در چند روز گذشته در شمال به جنوب بزرگراه شهید باقری روبروی دانشگاه اطلاعات، شهید زین الدین غرب به شرق قبل از هنگام، خیابان دماوند غرب به شرق قبل از شرکت البرز؛ بزرگراه شهیدصیاد شیرازی جنوب به شمال نبش کوچه صالحی، شهید زین الدین به غرب مقابل پناهی نیا و ... اجرا شد.
شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: رسیدگی به دغدغه ها و درخواست های شهروندان وظیفه اصلی مدیریت شهری است و از آنجایی که همه روزه حجم بالایی از رانندگان و عابران پیاده از بزرگراه‌ها، معابر، میادین و محلات منطقه ۴ تردد می کنند، رسیدگی ویژه به این موضوع از اولویت‌های شهرداری منطقه ۴ بوده که به صورت منظم بدان رسیدگی می شود.

 انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 35620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =