بهسازی ایستگاه‌های بی. آر. تی در شمال شرق تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از رسیدگی ویژه و بهسازی ایستگاه های B.R.T در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حامد فتحی" در این رابطه گفت: سیستم اتوبوسرانی پر سرعت، نوعی سیستم حمل و نقل خیابانی مجهز به فن آوری‌های نوین است که دقت و سرعت سیستم حمل و نقل ریلی و انعطاف پذیری حمل و نقل با اتوبوس را همزمان داراست و یکی از راهکارهای ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی به شمار می رود.

وی افزود: استفاده از این سیستم روز به روز در دنیا گسترده تر شده و در کشور ما نیز در حال رشد است. از عمده ترین مزایای سیستم اتوبوسرانی سریع BRT می توان به کم شدن زمان انتظار در ایستگاه‌ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب، سهولت استفاده معلولین جسمی-حرکتی، وجود یک مرکز کنترل واحد که باعث افزایش بهره وری مستقیم می شود و ... اشاره کرد.

فتحی افزود: رسیدگی به بهسازی و سروسامان دادن به ایستگاه‌های مذکور از وظایف مدیریت شهری منطقه ۴ بوده و در این راستا  و در این مرحله رسیدگی و رفع نقص تمامی ایستگاه‌های BRT محور بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه ۴ گفت: رفاه و آسایش و ارتقاء رضایت و امنیت شهروندان مهمی است که شهرداری منطقه ۴ به طور پیوسته به آن می پردازد.

 انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 35621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =