مراسم تجلیل از کارگران شهرداری منطقه ۱۶

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم تجلیل از نیروهای زحمت کش شهرداری منطقه ۱۶ اعم از خدمات، اجرائیات منطقه، نیروهای ۱۳۷ و ... با حضور شهردار منطقه، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری منطقه و ...برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه در این مراسم ضمن اشاره به اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری منطقه اظهار داشت: کار و تلاش تک تک کارگران در توسعه منطقه و کسب رضایت شهروندان نقش بسزایی داشته و کمک آنها است که می توان به اهداف عالیه شهرداری نائل آمد، وجود کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری منطقه افتخاری است برای مدیریت شهری و تمام آبادانی و عمران سطح محلات نه گانه از تلاش های بی شایبه این کارگران است.

پیمان آل ابراهیم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه نیز در این باره خاطر نشان کرد: فرا رسیدن روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی است تا قشر عزیز کارگر و جایگاه کار و تلاش در جامعه مورد شناخت بیشتر و تجلیل و تکریم قرار گیرد.

علی بنار مدیر اداره منابع انسانی منطقه نیز با تاکید به برگزاری این مراسم ها در راستای گرامیداشت این عزیزان گفت: کارگران سربازانی هستند که باید صدای آنها شنیده شود که روز کارگر بهترین زمان برای شنیدن صدای این قشر بزرگ است، همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر پویایی شهرداری و ارائه خدمات بستگی به تلاش این زحمتکشان جامعه است که باید از هر فرصتی برای تقدیر از این عزیزان استفاده و بهره برد.

شایان ذکر است برگزاری مسابقات متنوع و شاد، استفاده از ظرفیت‌های منطقه و حضور خواننده جهت پخش موسیقی، تقدیر از کارگران نمونه و ... از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 35636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =