اجرای طرح نوآورانه سفیر شهید در قبله تهران

در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر، طرح نوآورانه سفیر شهید برای اولین بار در شهر تهران، در شهرداری منطقه۲۰ اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محمدحسین قاسمی شهردار ناحیه۷ گفت: در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر و پاسداشت ایثار و از خودگذشتگی شهدای ۸ سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی، طرح نوآورانه سفیر شهید با مزین شدن میز خدمت هر کارمند به تصویر شهدا در ناحیه۷ منطقه۲۰ اجرایی شد.

قاسمی افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و ترویج روحیه انقلابی و انتقال این مفهوم که ما پرسنل شهرداری به عنوان سفیران شهدای والامقام می‌بایست با عهد و پیمان با این بزرگواران، خصوصیات بارز شهدا را در محل خدمت و زندگی خود اجرایی کنیم، انجام می شود.

او عنوان کرد: به این منظور و با انتخاب هر یک از کارکنان، میز خدمت پرسنل با طراحی زیبا به تصویر و نام یک شهید منتخب در کنار تصویر هر کارمند مزین شد.

شهردار ناحیه ۷ تاکید کرد: طرح نوآورانه سفیر شهید از اواخر اسفند ماه در ناحیه۷ رونمایی شد و امید است به زودی در تمامی ادارات شهرداری منطقه۲۰ اجرایی و میز خدمت هر کارمند به عنوان سفیران شهدا به تصویر و نام یک شهید منتخب مزین شود.

همچنین به منظور اجرایی شدن طرح مذکور در سایر مناطق شهر تهران، قاب مزین به تصویر شهید محمد باکری شهردار ارومیه به زاکانی شهردار تهران به عنوان سفیر این شهید گرانقدر اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 35639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =