۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 35823
اجرای آرای رأی بند ۲۰ در منطقه ۸

۳۵۸ رای تعطیلی واحدهای صنفی مزاحم مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ مورد بررسی و اجرا قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهردار منطقه با اعلام خبر برخورد جدی با سد معبرهای واحدهای صنفی محدوده نواحی ۳ گانه گفت: در بازدید های به‌عمل آمده توسط کارشناسان شهرداری منطقه۸، تعداد ۳۵۸ رای تعطیل واحدهای صنفی (۱۰۰ رای ناحیه ۱، ۱۰۹ رای ناحیه ۲و ۱۴۹ رای ناحیه ۳) مزاحم مشمول بند ۲۰ ماده ۵۵ مورد بررسی و اجرای رای قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی که به حریم پیاده رو وارد می شوند، در مرحله اول تذکرات لازم به اصناف جهت رفع سد معبر اعلام و در صورت تمرد نسبت به پلمپ اصناف اقدام می‌شود.

تنهایی واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده را عامل مزاحمت برای شهروندان و تخریب محیط زیست دانست و افزود: کارشناسان ساماندهی منطقه به همراه نیروهای سد معبر نواحی و اکیپ ساماندهی با رصد میدانی در راستای اجرای قانون در راسته‌های تجاری و واحدهای صنفی بازدید مستمر دارند و با واحدهای صنفی و کیوسک‌های مطبوعاتی که سد معبر ایجاد می‌کنند برخورد جدی به‌عمل می‌آورند.

همچنین علاوه بر برنامه آموزشی برای اصناف، کارشناسان شهرداری منطقه۸ با مراجعه حضوری و آموزش چهره به چهره با متصدیان ضمن آموزش و اطلاع رسانی، توضیحات لازم از قبیل رعایت بهداشت، دفع اصولی زباله، عدم سد معبر عمومی و ... تذکرات لازم به متصدیان این اصناف را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 35823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =