اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان یافت آباد

شنگی با اشاره به اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان یافت آباد، گفت: عملیات تراش و روکش خیابان یافت آباد به متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و بالغ بر هزار و ۷۰۰ تن آسفالت، در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه در خصوص آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان یافت‌آباد، گفت: مدیریت شهری منطقه با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کند؛ بر همین اساس ماه های پایانی سال گذشته پروژه اجرای پیاده راه سازی، ساماندهی و اصلاح هندسی خیابان یافت آباد توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، اجرایی شد.

وی افزود: به همین منظور و با هدف توسعه زیرساخت های معابر شهری و این معبر مهم و پرتردد منطقه که واقع در بازار بین المللی مبل یافت آباد است، معاونت فنی و عمرانی منطقه عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت خیابان یافت آباد را از روز جمعه آغاز کرده است.

شنگی تصریح کرد: این عملیات عمرانی در خیابان یافت آباد حد فاصل خیابان شاندیز و بزرگراه آیت اله سعیدی در مساحتی به متراژ ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزار و ۷۰۰ تن آسفالت اجرا می شود.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته این عملیات عمرانی با بیش از ۵۰۰ تن آسفالت انجام شده و طبق پیش بینی‌های کارشناسی و تلاش عوامل اجرایی این معاونت تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 35850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =