در گرامیداشت هفته کار و کارگر طرح هدیه روز کارگر در منطقه ۲۰ اجرا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر، طرح هدیه روز کارگر با ارائه خدمات سلامت محور ویژه کارگران فصلی، فضای سبز و پسماند در حسینیه امام رضا(ع) منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمدناظم رضوی شهردار منطقه با تأکید بر اینکه کارگران سرمایه های انسانی و پیشانی کار شهرداری هستند، گفت: بی‌تردید کارگران خدوم خدمات شهری و فضای سبز، نقش موثری در اعتلا و بالندگی شهر دارند و همه ما مرهون تلاش و خدمات شبانه روزی آنان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات از سوی مدیریت شهری به قشر کارگر افزود: در گرامیداشت این هفته در قالب اردوی جهادی شهدای کارگر طرح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی با همکاری گروه جهادی شهید شاطری و شهرداری ناحیه یک ویژه کارگران خدوم شهرداری ناحیه یک اجرا شد.

ناظم رضوی ادامه داد: در این طرح خدمات سلامت محور از جمله خدمات کامل دندانپزشکی، غربالگری فشار خون، ویزیت پزشک عمومی به تعدادی از کارگران ارائه شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران نواحی ۷ گانه تجلیل شد اظهار داشت: در دومین مرحله از طرح هدیه روز کارگر، خدمات چشم پزشکی به کارگران ارائه شود.

همچنین فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ و  شهردار ناحیه یک از اجرای این طرح بازدید کردند.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 35882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =