عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در بزرگراه مدرس به پایان رسید

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه شش از اتمام عملیات تراش و روکش مکانیزه در محور جنوب به شمال بزرگراه شهیدمدرس واقع در محدوده این منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، هادی رضوی سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه با بیان این خبر گفت: معابر و گذرگاه هایی که نیاز بهسازی دارند در سطح منطقه شناسایی و براساس اولویت بندی عملیات عمرانی آنها در دستور کار قرار می گیرد.

رضوی افزود: به جهت بهبود وضعیت نامناسب آسفالت و رفع چاله‌ها و خرابی‌های موجود در بزرگراه مدرس محور جنوب به شمال، نسبت به تراش و روکش مکانیزه بزرگراه اقدام شد.


تلاش می کنیم خدمت رسانی منطبق با نیاز شهروندان باشد

وی تشریح کرد: در راستای اجرای عملیات روکش آسفالت در بزرگراه مدرس تا کنون بیش از ۳ هزار تن آسفالت پخش شده و با توجه به دریافت واکنش‌های مثبت از شهروندان و همچنین درخواست‌های مکرر مردمی و اینکه همواره تلاش می‌کنیم در سطح منطقه، خدمت رسانی منطبق با نیاز شهروندان باشد اجرای عملیات روکش در محور شمال به جنوب نیز در دستور کار قرار قرار گرفت.

رضوی با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی در آینده نزدیک این محور در شرایط ایمن و مساعد در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت ادامه داد: این عملیات با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و کسب مساعدت‌های اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق به منظور بهبود زیرساخت‌های شهری منطقه آغاز شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 35952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =