دست‌اندرکاران ویژه برنامه‌های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ تقدیر شدند

آیین تقدیر از دست‌اندرکاران ویژه برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در کوشک باغ هنر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ در این مراسم خلاصه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در فروردین ماه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد توسط نوید برکچیان معاون فرهنگی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ارائه شد.

آئین پایانی و تقدیر از عوامل «باغ رمضان» و «عید شرقی» با برنامه‌های متنوعی از جمله مولانا خوانی حلما شکری، حمل پرچم مقدس حرم مطهر امام رضا(ع)، اجرای سرود گروه «نور مشکات» همراه بود. 

سید محمد حسین‌حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ضمن قدردانی از همه عوامل اجرایی برنامه‌های «باغ رمضان» و «عید شرقی» بیان کرد: ویژه برنامه‌های نوروزی و فروردین ماه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد گرچه این اولین بار نیست که اراضی عباس‌آباد جمعیت زیادی را به خودش می‌بیند.

او با بیان اینکه کیفی‌سازی و خروجی کار برای ما در بسیار مهم است گفت: به شخصه شاهد بودم که پرسنل اراضی عباس‌آباد با زبان روزه به مردم خدمت رسانی می‌کردند.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در این مراسم از زحمات دست‌اندرکاران ویژه برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در فروردین ماه تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 35966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =