در برخورد با تخلفات همسویی صددرصد با دستگاه‌های نظارتی داریم

سخنگوی شهرداری تهران گفت: رویه ما در دوره اخیر مدیریت شهری این است که در هیچ بخشی در برخورد با تخلفات تعارف نداریم و در این زمینه یک همسویی صددرصدی با دستگاه‌های نظارتی داریم.

به گزارش خبرنگار شهر؛ عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران امشب- سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲- با حضور در برنامه عیار شبکه افق گفت: همانطور که امروز سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگاران اشاره کرد، در همین دوره مدیریت شهری با یک مورد تخلف که توسط تعدادی از کارمندان در یکی از بخش های شهرداری انجام شده بود، روبه رو بودیم که با بررسی دقیق دستگاه های نظارتی داخل شهرداری مورد کشف و گزارشی به دستگاه قضا ارائه شد.

محمدخانی تاکید کرد: اطلاعات مربوط به این پرونده را ما نمی توانیم اطلاع رسانی کنیم به این دلیل که دستگاه قضا باید این کار را انجام دهد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: همانطور که شهردار پایتخت بارها اشاره کرده است، شهرداری تهران در این زمینه با هیچ کسی تعارف ندارد. البته کارکنان شهرداری تهران عموما پاکدست و اکثریت شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان زحمت می‌کشند. 

وی در پایان تصریح کرد: رویه ما در دوره اخیر مدیریت شهری این است که در هیچ بخشی در برخورد با تخلفات تعارف نداریم و در این زمینه یک همسویی صددرصدی با دستگاه‌های نظارتی داریم. 

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
کد خبر: 35973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =