طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر اجرا شد

شنگی گفت: با توجه به لزوم ایمن سازی معابر، رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات منجربه جرح و فوت در سطح منطقه، کارشناسان حوزه ترافیک با مشارکت پلیس راهور منطقه نسبت بررسی ارائه طرح و اجرای ایمن سازی خیابان هلال احمر اقدام کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: خیابان هلال احمر یکی از معابر اصلی و پرتردد است که اتصال بین مناطق ۱۷ و ۱۰ و ۱۱ را بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به لزوم ایمن سازی معابر، رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات منجربه جرح و فوت در سطح منطقه، کارشناسان حوزه ترافیک با مشارکت پلیس راهور منطقه نسبت بررسی ارائه طرح و اجرای ایمن سازی خیابان هلال احمر اقدام کردند.

شنگی با اشاره به مزایای اجرای این طرح، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث حذف مسیر ویژه اتوبوس های تندرو از مسیر غرب به شرق، جمع آوری ایستگاه بی آر تی مسیر غرب به شرق، احداث ایستگاه جدید در ضلع جنوبی خیابان هلال احمر، اجرای رفیوژ میانی(حدول دوبل) و جداسازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر، کانالیزه کردن مسیر تردد موتورسیکلت‌ها و عابرین پیاده و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی شده است.

شهردار منطقه گفت: با اجرای این طرح شاهد روان سازی ترافیک، تعریض عرض سواره رو در حدود ۵ متر، رفع گره ترافیکی و همچنین کاهش چشم گیر تصادفات جرحی و فوتی خواهیم بود.

شنگی اظهار کرد: در خیابان هلال احمر طی سال گذشته دو مورد تصادف منجربه فوت داشته ایم که با توجه به این موضوع، این طرح را پیشنهاد دادیم و با پلیس راهور نهایی و اجرا شد. با اجرای این طرح عابرین پیاده، موتورسیکلت‌ها و خودروها به صورت کاملا ایمن از این معبر پرتردد عبور می کنند.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 36013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =