کنترل پروژه‌های بزرگ مقیاس شرکت‌ها و سازمان‌ها با اجرای طرح «رصد ۲» در پایتخت

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح «رصد ۲» از هفته گذشته با بازدید از پروژه‌های بزرگراهی آغاز شده و از این پس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود.

میثم مظفر در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه پس از اجرای طرح رصد یک تصمیم بر اجرای این طرح در فاز دوم گرفته شد، اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورا طرح رصد ۲ را با حضور اعضای کمیسیون و با همکاری سایر اعضای شورای و با رویکرد رصد پروژه‌های بزرگ مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌ها، بررسی میدانی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۱ و نظارت میدانی بر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۲ آغاز کرده است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته و ارزیابی اثربخشی آنها در محلات انجام خواهد شد.

وی به بررسی نواقص پروژه های تکمیل نشده در طرح رصد ۲ اشاره کرد و افزود: در این طرح بر آغاز هرچه سریع‌تر پروژه‌های توسعه محلی مصوب امسال که مبتنی بر نظرات شهروندان در طرح رصد ۱ و نتایج سامانه "من شهردارم" احصاء و تصویب شده، نظارت می‌شود.

مظفر از رصد و کنترل پروژه‌های بزرگ مقیاس و برنامه‌های اولویت دار سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران خبر داد  و افزود: بازدیدها و جلسات تخصصی با معاونت‌های شهرداری تهران در راستای کنترل پیشرفت پروژه‌های شاخص و بررسی چالش‌ها و نواقص پیش روی آنها به صورت منسجم و هفتگی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه طرح رصد ۲ در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود، تصریح کرد: در اولین روز از اجرای طرح، پروژه‌های بزرگراهی و بزرگ مقیاس شهر تهران از جمله پروژه‌های بزرگراهی شهید بروجردی، شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) و بزرگراه شهید شوشتری مورد بازدید  قرار گرفت.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین در دومین رویداد از طرح رصد، محلات منطقه ۲۰ شهرری مورد بازدید قرار گرفت.

مظفر اعلام کرد: در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه نیز از پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۶ در قالب طرح رصد ۲ بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 36016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =